MEK DIEHA ENTERPRISE

MEK DIEHA ENTERPRISE
Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Selasa, 30 Mac 2010

MINYAK POWER 31

MINYAK POWER 31 @ MINYAK POWER RANGERS -VCO31


Dirumus khas untuk suami supaya tahan lebih lama ketika bersama isteri.

KANDUNGAN

98% - Minyak Kelapa Dara
2% - Herba Terpilih

KELEBIHAN BILA DISAPU / UNTUK SUAMI

v Suami akan jadi lebih perkasa dan tahan lama..xxx.
v Isteri boleh mencapai puncak sehingga 3 kali.
v Menyegarkan dan menghangatkan.
v Pelayaran lancar dan jauh...
CARA PENGGUNAAN

Suami disyorkan memakai VCO31 selepas mandi petang (6.00pm hingga 7.00pm) iaitu 2-4 jam sebelum bersama isteri dan ianya berkesan sehingga 10 jam. Sapukan atau “ spray “ 1 atau 2 titik sahaja (awas jangan lebuh), kemudian sapu rata pada sekeliling di bahagian leher alat suami (terutama bahagian bawah/sensitive area) tidak perlu lumur keseluruhan. Ianya tidak terasa sejuk dan kebas.

Tip penggunaan VCO 31 & VCOHS supaya hubungan lebih menakjubkan.

“ Anda digalakan mencuba menyapu seluruh badan suami dan isteri dengan Minyak Kelapa Dara (Pure) + Habbatus Sauda’ (Bio-Asli) sebelum/semasa perhubungan kelamin. Dan khusus bagi isteri Minyak Kelapa Dara (Pure) + Habbatus Sauda disapukan pada bahagian dalaman isteri atau alat sulit suami supaya lebih segar bugar. Jangan bimbang VCOHS akan meresap kedalam kulit seperti air ( tak perlu mandi) .
InsyaAllah anda akan menempuh satu pengalaman yang menakjubkan. Janga lupa suami juga hendaklah memakai VCOP31 pada jam 7.00pm , VCO31 akan berkesan dari jam 9.00pm hingga 7.00am. (Lebih elok jika basuh dahalu). Selamat Berbahagia. “

(Ruang ini untuk dibaca oleh pasangan suami isteri sahaja)
Rahsia kebahagiaan rumahtangga dengan produk Bio-Asli.
1. Minum Minyak kelapa dara (VCOP) + VCOHS.

Diantara syarat untuk kebahagiaan rumahtangga (keintiman perhubungan) anda memiliki tubuh badan yang sihat. Dengan minyak kelapa dara (VCOP) + VCOHS organ dalaman seperti jantung, buah pinggang, hati ,saluran darah, prostat dan lainnya akan berfungsi dengan efisein, memberikan output maksima. Hasilnya perjalanan darah akan lancar, hormon untuk keperluan keintiman terhasil dengan banyak. Libido (keinginan dan daya) anda meningkat secara alami. Daya tahan tubuh meningkat. Anda suami, gagah sebagai nakhoda, sementara anda sebagai isteri, hebat menempuh gelombang.

2. Sapukan VCOP pada alat kelamin anda selepas mandi setiap hari.

VCOP berfungsi sebagai pemangkin regenerasi kulit. Kadar pertumbuhan sel baru lebih cepat. Kulit memberikan keanjalan maksima, pembuluh darah di lapisan atas kulit segar dan elastik, memberikan kelancaran pengaliran darah, sementara otot di lapisan bawah kulit punya daya kekuatan untuk mengembang dan menguncup. Anda sedia maklum kesan demikian untuk saat bahagia anda. Selain itu VCOP mampu membunuh sebarang jangkitan seperti kulat , virus dan bacteria selain mampu memberi penyelesaian kepada kaum hawa yang sudah lanjut usia.

3. Suami – sapukan VCO31 setitik @ dua titik, 3 jam sebelum bersama.

Jika anda bimbang menghadapi kesulitan mengemudi bahtera, takut karam dalam lautan samudera luas, sebelum sampai kepengkalan, VCOP31 mudah-mudahan membantu memanjangkan masa pelayaran dan pastinya tiang layar bahtera anda gagah berdiri tidak mudah patah terkulai ketika menempuh gelombang sekuat tsunami. Anda dan pasangan akan tersenyum, kerana berjaya menempuh sekurang kurangnya 3 tahap lapisan lautan dalam yang luas yang sememangnya jarang anda dan pasangan anda sampai . Bayangkan betapa hebat dan sesaknya nafas anda yang sekian lamanya menyelam ke dasar lautan tanpa oksigen tiba-tiba anda tercungap-cungap meluru kepermukaan air dan dapat menghirup udara segar bagi mengerakan denyutan jantung anda yang terhenti seketika. Yang pasti setelah itu jantung anda secara mendadak berdenyut dengan kadar yang amat laju serta akan menyedut sebanyak mungkin oksigen sehingga seluruh otot-otot yang tadinya terdesak berpadu kembali meregang dan dengan tiba-tiba anda dikejutkan oleh bunyi jam loceng bahawa hari sudah siang. (Pastikan anda mengikut aturan sebagaimana keterangan)

4. Urut pasangan anda dengan lembut menggunakan VCOP.

Kesan segera urutan bagi kedua-dua pasangan ialah segera mendapat rentak irama untuk ‘that occasion’ sementara penggunaan VCOP memberikan kesegaran dan kelegaan. Sementalah ia menepati tuntutan dan saranan Junjungan Mulia s.a.w untuk umat melakukan istimta’ (intro) yang betul dan secukupnya sebelum pelayaran. Ambil masa anda berdua untuk saling mengurut dan membelai.

(Anda boleh mencampurkan VCOP dengan wangian yang anda gemari, samada dari bunga-bungaan atau ‘essential oil’).

5. Isteri – sapukan VCOP atau VCOPHS atau ‘Love Cream i (isteri) dan Love Cream S (suami)’ pada alat kelamin.

Jika ingin merasakan kelainan serta ‘effect’ yang anda tidak akan mampu lupakan, anda perlu menggunakan salah satu produk ini. Khususnya bagi ‘Love Cream’ serasanya jika dapat anda inginkan pelayaran tidak akan ada penghujungnya.

6. Baca doa, mohon perlindungan dari syaitan.

Jika anda tidak inginkan pasangan anda dikongsi oleh syaitan (baik lelaki atau perempuan) ketika bersama dan jika anda inginkan anak anda (jika ditakdirkan bibit yang ditumpah berhasil) selamat dari gangguan syaitan, anda wajib tidak meninggalkannya.
Selain itu banyak lagi amalan-amalan serta zikir-zikir yang boleh diamalkan, warisan dari ulama-ulama silam, demi untuk kebahagiaan pasangan dan keterampilan anak (jika berhasil) nanti.
☺ (Nantikannya dalam waktu terdekat)

7. Mandi hadas.

Disyariatkan sebagai wajib dalam dalam agama Islam

Hikmahnya :

a. Hanya Allah yang Maha Mengetahui akan hikmah yang sebenar-benarnya.
b. Mengembalikan kesegaran tubuh badan
c. Melegakan otot-otot yang tegang
d. Membersihkan kekotoran

Kaedah mandi hadas dan cara-caranya.

a. Baca Basmalah (Bismillãh hirrahmãn nirrahîm)
b. Kemudian membasuh kedua-dua belah tangan.
c. Beristinjak – membersihkan kemaluan dan menghilangkan najis (jika ada)
d. Mengambil wudhuk (air sembahyang) seperti wudhuk untuk solat
e. Menuangkan air ke atas kepala sebanyak 3 kali sambil berniat

“Sahaja aku mandi untuk mengangkat janabah (hadas besar) kerana Allah”

f. Menuangkan air ke badan sebelah kanan sebanyak 3 kali, kemudian ke
badan sebelah kiri 3 kali. Sunat menggosok bahagian hadapan dan belakang badan dan sunat pula menyilang-nyilang seluruh rambut supaya air sampai ke kulit kepala. (Meratakan air keseluruh badan adalah wajib, manakala perlakuan menyilang-nyilang rambut adalah sunat). Begitu juga wajib menyampaikan air kepada segala pelipatan dan semua bahagian yang ditumbuhi rambut, samada rambut itu jarang atau tebal.

8. Memelihara tangan daripada menyentuh kemaluan ketika mandi itu, selepas
mengambil wudhuk. Jika tersentuh, maka wajib mengambil wudhuk semula,
kerana hal itu membatalkan wudhuk

Nota : Semua yang tertera di atas merangkumi segala perkara yang wajib
atau fardhu dan sunat-sunat mandi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan