MEK DIEHA ENTERPRISE

MEK DIEHA ENTERPRISE
Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Sabtu, 15 September 2012

Minyak Kelapa Dara Asli BIOASLI
























KOD : VCOP

SAIZ : 150 ml

HARGA : RM 40.00


Bahan-bahan

Minyak Kelapa Dara 100%

Cara Penggunaan

Dewasa : 2 sudu makan, 2 kali sehari.

Kanak-kanak : 1 sudu makan, 2 kali sehari.

Kegunaan

Sesuai untuk diminum, disapukan pada kulit,

digunakan untuk hubungan suami isteri dengan menyapukannya ke seluruh badan.


TESTIMONI 1

Minum minyak badan jadi sihat dan cergas...


Saya mengalami masalah kulit gatal-gatal dan ruam-ruam pada bahagian tangan dan badan saya..setelah di perkenalkan MINYAK KELAPA DARA ASLI oleh seorang kawan saya,saya telah mencuba dengan minum 2 sudu sehari setiap pagi dan malam dan menyapu pada kulit yang bermasalah..Setelah seminggu mengamalkannya,kulit saya sudah hilang sepenuhnya masalah ruam-ruam dan gatal-gatal malah bertambah lebih baik dan kesan parut pada tangan saya pun semakin hilang.Selain itu kesihatan saya bertambah baik kerana khasiat MINYAK KELAPA DARA BIO-ASLI dapat meningkatkan sistem ketahanan badan .

TESTIMONI 2

Penyakit Kencing Manis (Kak Mah tukang urut)


Ini adalah kisah seorang yang pengidap penyakit Kencing Manis. Nama beliau Pn Ani Bt Harun, orang panggil Kak Mah tukang urut berumur 65 tahun, telah menghidap penyakit kencing manis selama 30 tahun. Pada awal tahun 2011, beliau terlantar dikatil, dua bulan tidak mampu untuk berjalan, keluar masuk hospital dan bermacam-macam produk dan cara telah dicuba, tetapi tidak berkesan. Pada 8hb April 2011, beliau telah menjalani satu pembedahan dikaki disebabkan kencing manis atas arahan doktor. Selepas seminggu pembedahan, keseluruhan kedua-dua kaki beliau membengkak dan luka pembedahan tidak nampak pulih.

Alhamdulillah selepas kak Mah disyorkan untuk menggunakan produk bioasli iaitu Minyak Kelapa Dara (VCOP) dengan menggunakan sebotol yang pertama beliau minum 2 sudu pagi dan 2 sudu malam dan sapu dikeseluruhan kakinya dengan secara istiqomah, dua minggu selepas menggunakan produk VCOP keadaan kakinya yang bengkak nampak susut serta luka pada pembedahan mengecut dan beransur sembuh dan boleh berjalan perlahan-lahan. Beliau teruskan minum Minyak Kelapa Dara (VCOP) untuk botol yang kedua dan seterusnya. Keadaan kaki beliau sekarang telah pulih sepenuhnya dan boleh berjalan seperti biasa. Sekarang beliau telah memulakan semula pekerjaan beliau sebagai tukang urut dan mengunakan Minyak Kelapa Dara (VCOP) sebagai minyak urutan kepada mereka yang memerlukan khidmat urutnya dan menggunakannya kepada ibu-ibu yang baru lepas bersalin.

Terima kasih juga kepada Bioasli kerana mengeluarkan produk yang hebat, berkualiti, berkesan dengan harga produk yang sangat berpatutan serta mampu dimiliki oleh semua orang.

TESTIMONI 3

Penyakit Pelik - Jangkitan Virus di Kaki


Saya adalah surirumah sepenuh masa. Saya menghidap jangkitan kuman pada kedua-dua kaki saya yang mula mengeras seperti kayu selama 2 bulan. Memang doktor sendiripun pelik dengan apa yang terjadi pada kedua-dua kaki saya dan doctor member tahu itu jangkitan virus. Sesiapa juga yang datang menziarahi saya akan merasa pelik dengan kejadian kaki keras macam kayu….. Macam - macam ubat dan produk yang saya gunakan, tetapi tidak berhasil.

Alhamdulillah saya diziarahi oleh Pn Salma Abdul Rahman (019-2480540) seorang stokis bioasli (sb1080). Mengesyorkan saya menggunakan produk bioasli, Minyak Kelapa Dara (VCOP) dengan memberi secara percuma untuk di sapu di kedua-dua belah kaki saya. Dalam masa dua minggu saya merasakan kaki saya mengalami perubahan dengan terasa lembut sikit daripada keras macam kayu.Kaki saya juga sudah tidak rasa tegang seperti sebelum ini. Saya telah menghubungi Pn Salma untuk mendapatkan produk Minyak Kelapa Dara (VCOP) untuk menggunakannya secara berterusan. Apabila saya konsisten menggunakan Minyak Kelapa Dara (VCOP) ini pada setiap hari, Alhamdulillah sekarang banyak perubahan yang berlaku berbanding sebelumnya. Saya berharap penyakit pelik ini akan sembuh sepenuhnya secepat mungkin.

Saya sangat bersyukur kepada Allah yang telah memberikan penawar kepada kaki saya, setiap penyakit itu ada penawarnya memang telah dijanjikan oleh- Nya. Kenikmatan kesihatan hanya diketahui oleh orang yang sakit. Begitu juga terjadinya kepada saya nikmat sihat amat bermakna pada saya, saya sangat-sangat bersyukur. Kepada mereka diluar sana jika anda ada mempunyai apa jua jenis penyakit cubalah produk bioasli Minyak Kelapa Dara. InsyaAllah dengan izinNya penyakit yang kita hidapi pasti akan sembuh.

TESTIMONI 4

Gatal-gatal dan menggelupas


Assalamualaikum…

Saya telah mengamalkan produk bio asli dalam kehidupan keluarga saya sejak ia mula diperkenalkan lagi. Saya begitu mempercayai kehebatan produk ini sehingga saya menjadi salah seorang stokis yang aktif di bio-asli.com. Banyak pengalaman positif yang saya perolehi dari penggunaan produk bio asli ini, antaranya kulit anak saya yang sememangnya sensitive dan allergi dengan bahan-bahan kimia. Anak saya baru berusia 7 tahun. Kulitnya begitu sensitive sehinggakan apabila terkena dengan hanya warna air(water colour), kulitnya akan berubah menjadi gatal-gatal dan merah. Kulit anak saya juga sering menggelupas dan kering.

Kemudian saya cuba menggunakan produk bio asli, dan menyapu minyak ini di bahagian muka dan bahagian badan yang bermasalah setiap hari selepas mandi.

Selepas beberapa minggu saya menyapu minyak kelapa dara dengan habbatus sauda di badan anak saya, kelihatan kulitnya yang kering dan sensitive menjadi cantik dan sentiasa lembap. Kini anak saya tiada lagi masalah gatal-gatal dan menggelupas…

Wassalam…


TESTIMONI 5

Terkena cuka getah & rawat menggunakan Minyak Kelapa Dara


Asid formic atau lebih di kenali sebagai cuka getah adalah pemangkin untuk proses pembekuan susu getah(lateks). Sifatnya yang menghakis boleh mendatangkan kecedaraan seperti melecur dan buta jika terkena pada mata jika tidak di kendalai dengan cermat dan berhati-hati. Namun begitu,manusia merancang dan Allah yang menentukan. Malang tidak berbau bagi puan Rosiah yang merupakan penoreh getah sejak bertahun-tahun dahulu,apabila kemalangan telah berlaku dan menimpanya ketika sedang melakukan kerja-kerja membekukan susu getah. Pada hari Isnin tersebut,dalam hujan renyai-renyai beliau ingin menyegerakan kerja-kerja dan pulang awal ke rumah. Oleh kerana licin,tanpa di sedari ketika mencapai bekas berisi cuka getah(asid formic) tersebut,tiba-tiba ia terjatuh dan sebahagiannya terpercik ke badan dan muka beliau. Serta merta kulitnya mula memerah dan melecur di sebabkan sifat penghakis asid tersebut. Dengan menahan kesakitan,beliau berlari ke rumah dan mengambil minyak kelapa dara asli keluaran bioasli yang sentiasa menjadi keperluan di rumahnya dan segera menyapukan ke bahagian kulit yang terkena cuka getah tadi. Kesakitan yang di alami agak reda dan beliau terus merujuk kepada klinik berdekatan untuk mendapatkan rawatan lanjut. Doktor yang merawat beliau amat terkeju kerana kesan pada kulit yang terkena cuka getah itu tidak melecur dengan teruk. Doktor tersebut menyatakan terdapat kes sepertinya pada minggu sebelumnya dan mangsa cedera melecur dengan teruk sekali. Puan Rosiah menceritakan pada doktor bahawa beliau telah menyapukan minyak kelapa dara asli keluaran Bioasli pada tempat tersebut dan sendiri merasa tidak percaya dengan kesannya. Beliau bersyukur kepada Allah dan terima kasih kepada Bioasli kerana mengeluarkan produk hebat ini.

TESTIMONI 6

Kurang Susu Badan


Pengetahuan yang saya dapat, penyusuan ibu mampu mengeratkan jalinan hubungan emosi dan psikologi antara ibu dan anak. Jadi sebagai ibu yang baru menimang cahaya mata, saya semestinya menginginkan yang terbaik untuk si manja saya. Saya merasa bangga bila si manja mula menyusu dan menerima pemberian saya yang tidak terhingga nilainya itu.

Malangnya nikmat menyusui anak tidak lama. Saya tidak berupaya menghasilkan air susu yang sepatutnya pada sekitar bulan yang ke enam. Hal itu cuma saya sedari bila saya melihat si manja seakan tidak puas menyusu.

Macam-macam ikhtiar yang saya lakukan, tetapi keputusan tetap sama, sehinggalah saya cuba mengamalkan minum minyak kelapa dara asli (VCOP). Alhamdulillah, kesannya positif dan air susu badan saya bertambah banyak. Si manja saya kini kelihatan lebih puas menyusu berbanding sebelumnya.

Seperkara yang ingin saya kongsikan dengan anda anak saya sehingga kini tidak mudah mengalami selsema atau demam seperti kebanyakan bayi lain.

Jadi saya mengesyorkan ibu-ibu di luar sana yang menyusukan anak,gunakanlah minyak kelapa dara untuk kesihatan diri dan si manja.

TESTIMONI 7

Testimoni : Resdung


“ Saya mula menyertai bioasli ini sejak pelan C dilancarkan sekitar bulan Feb 2009, dan hanya beberapa bulan menjadi stokis elite. Sepanjang pengalaman saya menjadi stokis ramai ahli yang berkongsi testimoni dengan saya dan saya sendiri, sekarang ini saya telahpun sembuh dari resdung yang saya alami sejak 20 tahun lalu dengan asbab Minyak Kelapa Dara. Sebelum ini, saya banyak minum dan makan ubat - ubatan untuk penyakit ini sehingga pada satu masa kesan dari pengambilan ubat - ubat ini memberi beban kepada jantung saya. Tapi pada masa itu tiada pilihan, terpaksa juga makan. Dan Dengan Minyak Kelapa Dara ini Alhamdulillah, kata orang macam dapat satu kehidupan yang baru. ”

“ Tiap-tiap hari,selain makan, saya juga akan titiskan satu atau dua titis VCO ke dalam hidung sambil berbaring. Syukur dalam masa 3 hari telah ada kesan perbezaan pada hidung saya. Namun setelah sebulan saya amalkan VCO ini, saya rasa sekarang macam penyakit saya telah sembuh sepenuhnya. Terima kasih Minyak Kelapa Dara. ”

Nota : Resdung adalah penyakit yang berpunca daripada parasit yang di panggil Demodex. Dengan hanya melalui sentuhan sahaja sudah cukup untuk ia membiak dan merebak. Keadaan dari pembiakannya maka terjadilah simptom – simptom yang mengakibatkan mata, telinga, hidung, kulit muka, kepala menjadi gatal, rambut gugur, berjerawat, ruam, hidung tersumbat, nafas berbau, selsema, kerap bersin, hilang deria bau dan berpenyakit kulit. Rawatan hanya mampu mengawal dan mengurangkan masalah tersebut.

TESTIMONI 8

Testimoni : Kudis Buta Sembuh Dengan Minyak Kelapa Dara


Ali, putera sulung Pengarah Urusan Bioasli baru-baru ini selamat pulang dari selesai mengerjakan umrah di Mekah. Sebelum beliau berangkat untuk mengerjakan umrah, bapanya berpesan supaya beliau membawa minyak kelapa dara (VCOP) untuk mencegah dan menghalang dari terkena penyakit yang mudah merebak. Bagaimanapun pesanan itu tak tertunai kerana kesibukan persiapan mungkin.

Seperti yang dijangkakan, beliau mendapat jangkitan pada bahagian kulit kaki. Dari rawatan yang diperolehi, doktor mengesahkan bahawa beliau terkena jangkitan kudis buta yang agak teruk. Semasa baru tiba dari Mekah penyakit tersebut telah merebak di banyak bahagian kulit kaki. Dengan semata-mata menggunakan VCOP (dengan menyapunya pada bahagian kulit yang terkena jangkitan sehingga basah pada setiap hari iaitu waktu pagi dan malam sebelum hendak masuk tidur) akhirnya terbukti VCOP sangat mujarab untuk mengatasi jangkitan kulit.

Selepas lebih kurang dua minggu penggunaannya, penyakit tersebut mula sembuh dan yang tinggal hanya kesan parut.

Jika VCOP ini digunakan berterusan, ia sebenarnya boleh menghilangkan parut yang terjadi akibat penyakit tersebut. Tetapi penggunaanya perlulah dengan teratur dan secara berterusan.

Nota :

Kudis buta adalah sejenis jangkitan kulit yang boleh berjangkit disebabkan oleh sejenis hama.Hama adalah sejenis makhluk seperti serangga yang membentuk laluan/terowong di bawah lapisan luar kulit. Hama bertelur di bawah kulit dan menghisap darah dari mangsanya. Kudis buta dijangkiti melalui sentuhan langsung kulit ke kulit. Semua orang tanpa mengira peringkat umur terdedah kepada jangkitan ini. Kudis buta yang menjangkiti haiwan tidak boleh menjangkiti manusia, ia hanya akan menyebabkan ruam.

TESTIMONI 9

Kes : Badan rasa lemah jadi cergas


Saya adalah seorang krew produksi perfileman tempatan, dan penglibatan saya dalam industri tersebut kini telah mencapai belasan tahun. Memandangkan tugas sebagai salah seorang krew, dan jadual penggambaran yang agak padat saya selalu keletihan, kekurangan tenaga dan sering kehilangan tumpuan.

Tiga tahun kebelakangan ini saya selalu mengalami sakit badan. Diwaktu bangun tidur, bahagian kaki, terutamanya tumit terasa amat perit dan menyakitkan. Saya terpaksa mengambil masa dua tiga minit untuk menstabilkan dan meredakan sakit, sebelum boleh bergerak. Manakala selepas habis waktu kerja atau sebarang aktiviti riadhah seperti bermain bola, seluruh badan saya terasa sengal-sengal dan sakit dibahagian sendi-sendi.

Mengambil beberapa produk jenama lain sebelum mencuba menggunakan produk minyak kelapa dara Bio-Asli. Menakjubkan……selepas mencuba minyak kelapa dara Bio-Asli, saya dapat rasakan bahawa semua gejala sakit yang saya alami semakin berkurangan. Badan terasa ringan dan pergerakan rasa lebih selesa. Paling menggembirakan ada tanda-tanda berat badan saya semakin berkurang. Kini, saya sebagaimana juga pengguna lain sebelum ini yakin bahawa minyak kelapa dara Bio-Asli sesuai dan serasi dengan saya. InsyaAllah saya tidak akan berubah arah kepada produk lain.

Saya dan ribuan pengguna lain telah mencuba dan mendapat khasiat serta manafaat, anda pula bagaimana……..?

TESTIMONI 10

Jeragat & kesan campak


Makcik Sawiah pada mulanya ingin membeli produk kecantikan wajah (untuk menghilangkan jeragat) di salah satu butik kecantikan terkenal. Sementara menunggu giliran beliau bersembang dengan sorang wanita, wanita itu bersembang mengenai parut kesan demam campaknya pulih dengan menggunkan minyak kelapa dara keluaran bio-asli, wanita itu mebuktikan kata-kata beliau dengan menunjukkan kesan parut yang semakin pudar, mendengar hal iaitu mak cik sawiah mencari kesempatan untuk ke syarikat desaku bagi mendapatkan produk tersebut, setelah menggunakan produk tersebut ternyata kata-kata wanita itu benar belaka, masalah jeragat semakin berkurang dan semakin hilang dengan penggunaan minyak kelapa dara Bio-Asli.

TESTIMONI 11

Kes : Sakit Psiorosis ( genetik )- Kulit menjadi bertompok seperti kurap & gatal


Pengguna merupakan salah seorang pendidik di daerah sabak bernam, beliau telah sekian lama (dari kecil) mengidap sejenis sakit kulit dari genetik yang bermasalah ( lebih 20 tahaun). Beliau telah menemui ramai doktor pakar kulit untuk mungubati penyakit beliau.

Sewaktu menerima rawatan di Hospital Besar KL bahagian sakit kulit, pakar mengesahkan beliau mengalami sakit genetik, penyakit berpunca genetik memang diketahui umum agak sukar untuk di sembuhkan. Selepas itu beliau membuat rawatan susulan di hospital kerajaan GH KL, beliau telah dihantar untuk rawatan alternative, di sana beliau telah bertemu dengan Dr.Kadir B. Hussin, Dr.kadir menjelaskan symptom yang berlaku pada penghidap penyakit psicrosis ialah kulit berkerak, menebal, kering dan mengelupas,

Ketika mendapat rawatan dari Dr.kadir beliau telah memberikan 1 botol minyak dan menyarankan agar ianya diminum 2 kali sehari dan disapu pada bahagian yang bermasalah. Pada peringkat awal penggunaan kulit yang berkerak bertukar menjadi merah, lama-kelamaan ianya menjadi semakin kecil dan akhirnya dengan penggunaan yang rutin, kurap beliau semakin pulih. Setelah perubahan yang menakjubkan ini beliau bertanyakan apakah minyak ajaib yang telah di berikan tersebut, rupa-rupanya minyak tersebut hanyalah minyak kelapa dara.

TESTIMONI 12

Kes : Ruam kulit yang teruk


Anak saya berumur 9 bulan mengalami ruam pada kulit yang teruk. Seluruh anggotanya dipenuhi ruam dan ia sentiasa dalam kegatalan. Keadaannya bertambah parah bila ia berpeluh. Waktu malam ia sentiasa merengek atau menangis yang mengakibatkan saya suami isteri tidak dapat tidur, dan terpaksa bergilir berjaga untuk melayaninya. Keadaan berlanjutan beberapa minggu dan segala ubat sapu dan krim yang saya beli samada dari farmasi dan klinik tidak mendatangkan apa-apa kesan. Akhirnya seorang jiran yang prihatin dan tersedar akan tangisan anak saya yang berterusan waktu malam mengesyorkan saya untuk menggunakan Minyak Kelapa Dara Bio-Asli (Pure) sebagai ubat sapu. Alhamdululillah syukur selepas dua hari ruam kulit anak saya hilang sama sekali.

TESTIMONI 13

Kes : Sakit Jantung


TESTIMONI & KES DALAM PENGENDALIAN PROF. JON J. KABARA

Prof. Jon J. Kabara head of Biochemistry and Pharmacologi of Michigan State University.

Berikut adalah kenyataan Prof. Jon J Kabara terhadap pesakit jantungnya.

“ Maria, seorang penghidap sakit jantung, diberitahu oleh doktor pakarnya, (ahli kardiologi) bahawa dia hanya mempunyai masa sekitar lima tahun untuk hidup. Diantara salah satu gejala umum sakit jantungnya adalah cardiac arrhythmia, dimana degupan jantungnya berlaku tidak teratur. Arrhytmianya begitu parah sehingga doktor mendesak agar dia memasang pacemaker yang diimplan atau di tanam di dalam dadanya. Dia menolak kerana masih ingin mencuba beberapa kaedah yang lebih alami, tetapi gejalanya tetap sama bahkan semakin buruk. Saya memberitahunya tentang minyak kelapa dara dan dia mulai mengkonsumsinya seperti suplemen lain. Diminum 4 sudu makan setiap hari. Hasil pada hari pertamanya dia melapurkan bahawa arrhytmianya menurun sebanyak 50%. Dia memberitahu dan mengakui bahawa keadaan ini merupakan degup jantung yang paling rendah dan perlahan yang pernah dia rasakan sejak sekian lama. Dia memperakui bahawa dia tidak pernah menemui sebarang ubat sedemikian baiknya. Sehingga kini dia terus mengkonsumsi minyak kelapa dara dan jantungnya berfungsi dengan secara lebih normal ”.

TESTIMONI 14

Kes : Bersunat


Saya berusia 7 tahun. Baru-baru ini (ahad, 9/12/2007), saya telah bersunat. Bagi merawat keadaan saya, kakak saya telah mencadangkan agar saya menyapu Minyak Kelapa Dara Asli pada kemaluan saya. 2 hari pertama, saya hanya mampu baring dan masih lemah. Pada hari ketiga, saya sudah boleh bergerak pantas. Seterusnya, 5 hari kemudian iaitu pada hari Jumaat saya sudah boleh memakai seluar dan dapat menaiki basikal pada hari Sabtu (genap seminggu bersunat).

TESTIMONI 15

Khairul Anwar Bin Abd Halim-Tonsil bengkak 3 tahun


Apakah itu Tonsil?

Tonsil ialah sejenis tisu limfoid yang merupakan sebahagian dari sistem pertahanan badan. Tisu limfoid ini terdiri daripada sejenis sel dipanggil limfosit yang penting untuk bertindak melawan penyakit. Terdapat 3 jenis tonsil yang terdapat di rongga mulut:-

1. Adenoids - tonsil yang terletak di belakang hidung

2. Lingual tonsils - tonsil di belakang lidah

3. Palatine tonsils - tonsil di tekak.

3 tahun merana tonsil membengkak,beribu ubat telah di telan,beratus pakar telah di temui tetapi hasilnya tetap sama. Tidak sanggup untuk menjalani pembedahan,saya mencari alternatif dengan melayari website-website yang menawarkan produk-produk herba dan saya menemui website Bioasli,minyak kelapa dara. Di dalam website ini pelbagai kebaikan dan kelebihan minyak kelapa dara di nyatakan tetapi saya masih tidak yakin dek kerana trauma dengan hasil ubat-ubat sebelumnya yang turut menyatakan beribu kebaikan tetapi tetap tidak mendatangkan hasil. Saya mengambil nombor stokis dan mencari stokis berkenaan di facebook dan menghantar mesej bertanyakan minyak kelapa dara. Setelah beberapa hari dan sesi soal jawab berjalan,saya nekad mencuba Minyak Kelapa Dara Asli(VCOP) dan mengamalkan minum 5 kali sehari seperti yang di cadangkan oleh stokis itu. Alhamdulillah,dalam hanya masa 7 hari tonsil yang membengkak telah menyurut dan saya sudah boleh membau makanan dan tidak berasa sakit apabila menelan makanan. Kini saya amat yakin dengan produk keluaran Bioasli terutamanya Minyak Kelapa Dara Asli. Betul-Betul POWER!!!

TESTIMONI 16

Kulit kembali berseri dengan VCOP.


Kiriman Norhayati Zainal Abidin

Saya merupakan stokis Bio Asli . Awal Januari 2012, rakan saya , Cik Pushpa mengidap penyakit kulit yang mengakibatkan muka beliau bertompok warna hitam dan kasar. Dengan berjumpa pakar masih tidak dapat menyembuhkan malah kulit muka bertambah hitam. Saya mengesyorkan VCOP. Setelah 2 minggu saya terperanjat dengan keadaan muka beliau yang bersih. Saya sangkakan dengan ubat hospital atau facial menyembuhkan muka beliau. Rupa-rupanya VCOP yang digunakan itulah mampu menyebuhkan muka beliau.

Saya mengesyorkan sesiapa yang mengidap penyakit gunakanlah produk Bio asli kerana kesannya yang tidak dapat diperolehi dari produk yang lain. Kita boleh gunakan tanpa ragu-ragu.
Produk : VCOP
Tempoh penggunaan : 2 minggu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan