MEK DIEHA ENTERPRISE

MEK DIEHA ENTERPRISE
Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Sabtu, 15 September 2012

Kapsul Minyak Kelapa Dara BIOASLI






















KOD : CVCOP

SAIZ : 80 biji

HARGA : RM 40.00

Minyak Kelapa Dara adalah makanan penting yang bermanfaat bagi abad ke 21. Maklumat Klinikal dan Saintifik tentang sifat-sifat antimikrobialnya.

Bahan-bahan

Minyak Kelapa Dara 100%

Cara Penggunaan

Dewasa : 4 biji, 2 kali sehari.

Kanak-kanak : 2 biji, 2 kali sehari.

Kegunaan

  1. Bersifat sebagai makanan kesihatan,
  2. Membantu meningkatkan daya tahan penyakit, merawat asma, resdung, migrain dan pelbagai penyakit dalam perut
  3. Memberikan tenaga tambahan serta
  4. Merawat penyakit dari bahagian dalaman.
  5. Tahap metabolisma dan tenaga juga meningkat
TESTIMONI 1

Kes : Kencing manis

Saya mengidap kencing manis yang agak teruk sehingga suntikan insulin juga tidak mampu mengurangkan penyakit saya. Lebih daripada itu, saya terpaksa menggunakan pampers kerana saya tidak sedar dan tidak terasa setiap kali ingin membuang air. Justeru itu, anak saya menyarankan agar saya mencuba produk Minyak Kelapa Dara Bio-Asli. Saya telah mengamalkan menelan kapsul Minyak Kelapa + Habbatus Sauda dengan sukatan 3 kali sehari. Alhamdulillah, setelah menggunakan produk ini, keadaan saya bertambah baik. Saya juga dapat menguruskan diri sendiri tanpa perlu memakai pampers lagi.

TESTIMONI 2

Kes :Thyroid - Rahimah Bt Ismail

Mula amalkan Kapsul Minyak Kelapa Dara pada bulan Ogos 2011. Sekarang saiz thyroid sudah kecil dan tidak lagi mendapatkan rawatan doktor. (dah tak ambil ubat doktor). Sebelum amal Kapsul Minyak Kelapa Dara, doktor kata mungkin perlu dibedah tapi setelah ambil Kapsul Minyak Kelapa Dara, kerisauan mengenai pembedahan mula hilang kerana saiz thyroid mengecil & nampak hampir sembuh.

Masih mengamalkan Kapsul ini, darah tinggi kembali normal. Dulu alami kesukaran untuk buang air besar kesan dari barah usus(dah jalani pembedahan bahagian perut) dan makan kena berpantang. Setelah amal Kapsul ini, mudah untuk buang air besar dan boleh makan makanan yang dulunya berpantang.

Kesan dari barah usus menyebabkan perut membesar, tetapi sekarang saiz perut kembali normal dan bertambah sihat & kuat setelah mengamalkan Kapsul Minyak Kelapa Dara ini.

TESTIMONI 3

Masalah alergik selesai dengan Minyak Kelapa Dara.

Nama saya Tiloram. Saya tiba-tiba mengalami masalah kulit/alergik. Sebelum ini saya biasa makan makanan laut, lepas saya mengalami masalah kulit/alergik saya tak dapat makan itu seperti biasa. apabila saya makan tidak sampai 10 minit badan merasa gatal dan muka pun benjol. Dan saya terpaksa untuk makan ubat tahan gatal hari-hari. Saya pun belanja/cuba macam-macam cara untuk selesaikan masalah ini tetapi tiada perubahan. Dan akhir sekali saya dapat tahu produk Bioasli ini melalui web. Saya bagi tahu masalah saya kepada customer servis dan mereka pesan saya,untuk mengambil cvcop dan cvco then,saya pun cuba. Dalam masa 2 minggu sahaja masalah saya selesai dengan produk Bioasli...dan saya sekarang boleh makan makanan laut seperti biasa dan saya terus mengambil produk Bioasli. Saya mengucap ribuan terima kasih kepada Produk Bioasli.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan