MEK DIEHA ENTERPRISE

MEK DIEHA ENTERPRISE
Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Rabu, 11 Januari 2012

Sabun Jongkong Emas Zmasha 24K Pure Gold (Beauty Bar)

24K Pure Gold Beauty Bar
Kesempurnaan Wajah Bermula Dengan Sabun Jongkong Emas

Kajian saintifik membuktikan Emas mampu menggalak penyerapan molekul oksigen ke dalam kulit serta membolehkan fungsi selular atau sel berada pada tahap paling tinggi yang menghasilkan kulit sihat berseri dan bersinar… Alami perubahan wajah hanya dalam beberapa minit.




Harga Promosi : RM 65.00

(Harga Jualan – SM: RM69.00 SS: RM75.00)


Berat/Bersih : 40g


ANTIPENUAAN…MENCERAH…MELEMBAB… MERAWAT…
.
24k Pure Gold Beauty Bar bertindak sebagai antipenuaan semasa membersihkan wajah agar berseri dan bersinar. Sabun kecantikan wajah membantu mengatasi masalah kedutan serta mengimbangi ton warna kulit agar menjadi lebih anjal, lembut, cerah dangebu tanpa suntikan!!!

FORMULASI UNTUK MENGHILANGKAN GARISAN HALUS

CARA PENGGUNAAN :~

Gosok sabun dengan air sehingga berbuih pekat, ratakan kemuka/leher selama 2 minit kemudian bilas sehingga bersih…~ Boleh digunakan sebagai masker seminggu sekali (biarkan diwajah selama 10 minit-kemudian bilas bersih)…~ Sesuai untuk semua jenis kulit (kecuali jerawat yang teruk)…~ Sesuai untuk yang berusia 18 tahun keatas lelaki dan perempuan…




Zmasha 24K Pure Gold (Beauty Bar) yang diformulasikan khas oleh Zmasha merupakan sabun muka yang mengandungi kolagen dan kandungan 2 kali ganda hablur emas 99.9% yang bertindak sebagai anti penuaan pada kulit wajah. Kolagen yang merupakan bahan aktif utama dalam produk ini berfungsi membantu memperkuatkan dan mengaktifkan penghasilan serat kolagen dan elastin didalam lapisan dermis. Kolagen terbukti dapat mengurangkan kedutan, garis-garis halus, mengembalikan keanjalan kulit serta mengekalkan kandungan kelembapan semula jadi dan merawat wajah. Sesuai untuk semua jenis kulit dan dengan pemakaian semua jenis produk kecantikan yang berada di pasaran, ianya juga boleh digunakan untuk lelaki dan wanita yang menjaga penampilan. Pengguna 2 kali sehari memberi kesan MERAWAT – MENCERAH – MENEGANG dan ANTIPENUAAN serta boleh juga dijadikan sebagai masker seminggu sekali yang menariknya pemakaian yang berterusan boleh melambatkan proses penuaan kulit bagi yang telah berusia 25 tahun keatas.





Zmasha 24K Pure Gold Beauty Bar ini di jual dengan harga RM69.00 bagi 40gm dan mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Not101200794k. Miliki formulasi yang hebat ini dan jadikan ianya pilihan yang terbaik untuk kebersihan wajah anda hari ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan