MEK DIEHA ENTERPRISE

MEK DIEHA ENTERPRISE
Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Rabu, 11 Januari 2012








Harga Promosi : RM 60.00 (Harga Sebenar : RM 69.90) – Tomato Collagen (15 Sachets)



Tomato Essence telah berjaya menyingkap rahsia kesegaran dan keremajaan kulit diformulasikan dalam bentuk minuman kesihatan yang lazat. TOMATO COLLAGEN diperkaya dengan vitamin A dan C serta ekstrak kolagen marin yang penting untuk kulit yang sihat dan cantik serta kesihatan tubuh badan.



Produk Tomato Essence hanya menggunakan bahan-bahan yang terbaik dan terpilih kerana tubuh badan anda berhak untuk menerima yang terbaik. Daripada antioksida yang terdapat di dalam ekstrak tomato, sehingga protein dari ekstrak Marine Collagen, setiap bahan yang terdapat di dalam produk inti telah dipilih dengan teliti supaya keperluan tubuh anda dapat dipenuhi secara optimum.



Kebaikan :



- Menggalakkan Keremajaan Kulit


- Mengatasi Sakit Sendi


- Mengurangkan Kolesterol Dalam Darah


- Mengekalkan Kesihatan Jantung


- Mengekalkan Sistem Pertahanan Tubuh


- Sumber Antioksida



TOMATO COLLAGEN menggabungkan ekstrak semulajadi buah tomato, Kolagen Marin, Acerola, Kolustrum dan buah tembikai susu (Honeydew) yang membekalkan pelbagai khasiat, sumber antioksida dan vitamin kepada tubuh anda.



Tomato Essence amat menitikberatkan keselamatan pengguna. Justeru, kandungan TOMATO COLLAGEN adalah 100% semulajadi serta bebas daripada bahan pengawet makanan, pewangi, perisa tiruan, bahan pewarna dan alkohol.







Harga Promosi : RM 60.00


(Harga Sebenar : RM 69.90)


– Tomato Collagen (15 Sachets)

Mengurangkan berat badan adalah satu misi yang sangat sukar. SLYM EFFECT boleh membantu anda memerangi masalah berat badan berlebihan. Mempunyai berat badan yang berlebihan akan meningkatkan risiko mendapat penyakit jantung dan kebolehan untuk melakukan sesuatu aktiviti berkurangan. Untuk mengatasi masalah berat badan adalah tidak mudah, tetapi SlymEffect boleh membantu sebahagian dari program kawalan berat badan anda.


Slym Effect merupakan revolusi produk pengurangan berat badan yang diformulasikan untuk mempercepatkan kadar metabolisma badan anda dan menggalakkan proses pembakaran lemak. Produk ini merupakan kombinasi ekstrak tomato sebagai ramuan utama dan gabungan ramuan lain seperti ekstrak hoodia, ekstrak kacang putih, ekstrak sayuran serta ekstrak Acaiberry.



Ramuan-ramuan ini bertindak dengan membekalkan pelbagai khasiat, antioksida serta vitamin kepada tubuh badan anda ,seterusnya menjadikan tubuh badan anda lebih langsing, anjal, sihat dan bertenaga.


Kebaikan :
- Membantu Mengawal Selera Makan


- Memperlahankan Sintesis Lemak & Penggalak Tenaga


- Meningkatkan Pembakaran Lemak


- Meningkatkan Metabolisma


- Program Pengurangan Berat Badan Yang Berkesan Secara Sihat


- Sumber Antioksida


- Rasa Semulajadi Yang Lazat


- 100% Semulajadi Tiada Kesan Sampingan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan