MEK DIEHA ENTERPRISE

MEK DIEHA ENTERPRISE
Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Rabu, 17 Ogos 2011



JUS CHARGE MANGGIS Minuman Multifungsi






1 box = 6 botol x 250ml
Harga Promosi sekotak : RM 35.00 [Harga sebenar : RM 37.00]


MANGGIS ratu buah “Anugerah Agong” dari Pencipta kepada kita. Kajian saintifik meletakkan buah manggis sebagai ranking PERTAMA didunia yang kaya dengan bahan ANTIOKSIDAN. TAHUKAH anda sebenarnya khasiat manggis telah digunakan turun-temurun oleh masyarakat Malaysia khususnya kaum Melayu. Disebabkan amalan pemakanan ini tidak dikomersialkan maka khazanah warisan turun temurun ini bakal hilang ditelan arus kemodenan.

Khasiat manggis datang dari kulit dan bijinya yang diperkaya dengan bahan ANTIOKSIDAN semulajadi. Fungsi utama antioksidan membuang segala RADIKAL BEBAS yang bakal membentuk TOKSIK didalam badan. TOKSIK yang berlebihan menyebabkan anda mudah diserang penyakit. TOKSIK yang berlebihan juga akan mula membentuk gumpalan BARAH (kanser) kecil. Penyakit SENYAP yang paling ditakuti oleh rakyat Malaysia adalah serangan penyakit BARAH dewasa kini Kesihatan yang baik adalah modal kita untuk meneruskan kehidupan ini. Peliharalah nikmat ini sementara ianya masih ada dan bersyukurlah. Berbaktilah kepada mereka disekeliling kita yang memerlukan nikmat kesihatan.

CHARGE Mangosteen dirumus khas dengan kaedah saintifik bagi memudahkan pengguna mendapat khasiat dari manggis untuk kesejahteraan kesihatan dengan cara moden, praktikal dan ekonomik. CHARGE Mangosteen merupakan sejenis minuman kesihatan yang mengandungi khasiat buah manggis yang tiada tandingannya. CHARGE Mangosteen mengandungi 12 jenis vitamin spektrum penuh dalam pati buah dan kulit manggis (Garcinia mangostana) yang kaya dengan antioksidan. Rumusan yang sedang menunggu paten ini merupakan produk antioksidan cecair yang paling berkesan diantara pesaing dipasaran.





Kandungan CHARGE Mangosteen

Kombinasi 10 sumber semulajadi ANTIOKSIDAN yang di kaji rapi dan secara khusus khasiatnya iaitu Ekstrak Manggis, , Ekstrak Buah Goji, Acaiberry, Ekstrak Biji Anggur dan Puri Blackberry, Pomergranate, Blueberry, Cranberry, Strawberry dan vitaminB1, B2, B3, B6, B12 Vitamin E dan C, Beta Kerotine, Lysine, Choline Bitatrate, Niacin, Taurine, Gluroctane,Gluthione, L-Argine, Maltodextrin, Dextros Monohydrate, Fructose dan Potasium Sorbate.

CHARGE Mangosteen memberikan pertahanan antioksidan berasaskan tumbuhan dan mengandungi berbagai-bagai fitonutrien termasuk xantona yang bertindak untuk melindungi badan di peringkat sel. Sumber antioksidan yang paling kaya ialah kulit manggis dan bijinya. Antara produk manggis popular yang telah kami uji dengan mengekstrakkan kulitnya, kami mendapati bahawa CHARGE Mangosteen mengandungi tahap xantona semula jadi yang paling tinggi. Tiada mana-mana produk manggis yang mempunyai tahap xantona yang menandingi CHARGE Mangosteen

SAINTIFIK BUAH MANGGIS

- Buah manggis adalah buah bermusim dengan kulitnya berwarna unggu dan isi berwarna putih serta rasanya yang lazat. Kajian terkini melalui sains berjaya membuktikan khasiat dan kelebihan buah manggis lebih dari itu dengan penemuan sejenis bahan aktif di dalam buah manggis yang dikenali sebagai xanthone.

- Xanthone ialah suatu bahan kimia aktif dengan strukturnya yang terdiri daripada jejari 3- cecincin dan ini menjadikannya sangat stabil ketika berada dalam badan. Struktur ini turut menjadikannya sangat stabil dalam pelbagai keadaan samaada panas atau sejuk. Terdapat lebih dari 40 jenis xanthone dalam buah manggis dan merupakan yang terbanyak.






PRODUK DATA

* Isi Kandungan – 250 ml sebotol

* Bekas – Botol PET food grade

* Simpanan – Suhu bilik

* Rasa Terbaik – Sejukkan terlebih dahulu sebelum diminum

* Perlindungan isi makanan

* Pembungkusan label penuh

* Botol berwarna gelap






CARA PENGAMBILAN CHARGE MANGGIS

1. Amalan pemakanan 1 botol sehari.

2. Diminum sebelum sarapan pagi.

3. Pakar perubatan mengesyorkan diambil selama selama 90 atau 45 hari berturut-turut untuk kesan maksima

4. Boleh diambil secara berselang-seli selepas tempoh diatas.

5. Sesuai golongan dewasa dan kanak-kanak mahupun lelaki dan perempuan.

6. Amat digalakkan kepada ibu-ibu yang mengandung bagi membekal stamina, merawat alahan semasa dan kandungan bayi yang sihat

Radikal Bebas

Radikal bebas ialah bendasing yang wujud didalam sel-sel badan kita disebabkan faktor-faktor pemakanan dan cara kehidupan kita yang terdedah kepada persekitaran yang tidak bersih. Sekiranya radikal bebas ini wujud secara berlebihan didalam badan kita, maka ianya akan menyebabkan badan kita terdedah kepada serangan penyakit dan menjadikan kita lemah. Jumlah radikal bebas yang banyak akan membentuk kumpulan baru sebagai toksik. Sekiranya radikal bebas bertukar menjadi toksik dengan banyak, maka simptom-simptom kanser akan membesar dan merosakkan fungsi badan kita. Kanser yang tidak dapat dikesan pada peringkat awal adalah dicatat sebagai ‘pembunuh senyap’ di negara ini. Radikal bebas hanya boleh dinyahkan daripada badan kita dengan kelebihan Xanthone yang terdapat dalam CHARGE Mangosteen.

Kebaikan CHARGE MANGGIS

1. Meneutralkan radikal bebas (benda asing) didalam badan kita

2. Membebaskan diri anda dari serangan toksid dan barah

3. Menambah sistem perlindungan badan dari serangan penyakit.

4. Menghasilkan struktur kulit badan sihat dan cantik serta halus.

5. Memperlahan usia penampilan tua diri anda (Anti-penuaan)

6. Membantu mengatasi jangkitan bakteria, alahan, asma, migrin, ghout, saraf, stamina, stress dan lain-lain

7. Kandungan zat-zat makanan yang tinggi

8. Rasa yang lazat dan hebat boleh dinikmati semua peringkat umur.

9. Bahan-bahan produk campuran yang berkualiti tinggi.

10. Memenuhi piawaian pengeluaran pemakanan HACCP, GMP dan HALAL












Tiada ulasan:

Catat Ulasan