MEK DIEHA ENTERPRISE

MEK DIEHA ENTERPRISE
Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Jumaat, 28 Disember 2012


MINUMAN WANITA DALAM PANTANG
(ATIKA BEAUTY)



HARGA PROMOSI : RM45
KANDUNGAN : 350 ML

Minuman Wanita Dalam Pantang dirumus khusus dari 38 jenis herba yang mengandungi pelbagai khasiat di antaranya ialah madu lebah, manjakani, kacip fatimah, akar serapat, sirih, kunyit, temugiring, kencur, cekur, halia, kulit halban, asam jawa, dan lain-lain herba terpilih.


KHASIAT MINUMAN WANITA DALAM PANTANG
* Sangat berkhasiat untuk pemulihan bagi wanita selepas bersalin.

* Merawat luka, mengecutkan rahim, memberikan tenaga, memudarkan parut di perut semasa mengandung.

* Membantu mendapatkan kembali bentuk badan yang langsing.

* Mengencangkan otot-otot rahim dan payudara.

* Melawaskan pembuangan air besar.

* Membuang angin dalam badan.

* Menaikkan seri wajah kembali.

KANDUNGAN MINUMAN WANITA DALAM PANTANG
Peach berasal dari keluarga Rosaceae dan mengandungi khasiat dan serat yang tinggi. Buah ini mengandungi sejenis bahan yang dikenal pasti sebagai diphenylisation yang bertindak sebagai julap. Ia dapat mengatasi masalah sembelit. Di samping itu, ia sesuai untuk masalah kolesterol kerana diphenylisation yang membantu menurunkan paras serum dalam darah.

Kunyit dijadikan rawatan selepas bersalin bagi mengecutkan rahim dan mencuci darah juga mengembalikan kecergasan badan dan menyembuhkan luka dalaman. Selain daripada itu, ia juga melancarkan peredaran darah, menghilangkan kesan lebam dan darah beku. Ia dikatakan juga dapat menghilangkan masalah keputihan dan vagina yang terlalu berair dan dapat meningkatkan keintiman hubungan suami isteri.

Halia Merah merupakan sejenis halia tetapi ia berwarna merah. Aromanya sama seperti bau halia biasa namun lebih tajam. Ia dapat melegakan saluran pernafasan, menambahkan air susu ibu, mengembalikan selera makan, meredakan batuk dan selesema, serta meningkatkan kualiti kehidupan seksual.

Asam Jawa kandungan “Flavonoid” didalamnya bersifat anti radang dan membantu pengeluaran peluh. Ia juga membantu melangsingkan badan.

CARA GUNA MINUMAN WANITA DALAM PANTANG
Goncang dahulu sebelum di minum, ambil 15 ml, minum 2 kali sehari dengan menggunakan cup sukatan yang disediakan sebelum sarapan pagi dan malam.

Disyorkan agar mengambil minuman ini selama 60 hari agar kerekahan pulih sepenuhnya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan