MEK DIEHA ENTERPRISE

MEK DIEHA ENTERPRISE
Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Selasa, 13 September 2011

SMART COCO A+ : meningkatkan daya ingatan tahap kecerdasan minda & IQ

SMART COCO A+

Smart Coco A+ (biasa)


Smart Coco A+ (kurang manis)

Terdapat 2 jenis : Smart Coco A+ (biasa) & Smart Coco A+ (kurang manis) – boleh pilih

Harga : RM 21.oo sekotak
Isian : 15 sachet X 25g
Aturan Minum : Minum 1-3 sachet sehari


Khasiat


Membantu meningkatkan daya ingatan tahap kecerdasan minda & IQ & konsentrasi minda / memperbaiki sistem perjalanan darah / Mencantikkan kulit / Membantu membekalkan bahan keperluan dalam badan untuk baik pulih sel-sel, tumbesaran dan fungsi organ dalam badan / Mengandungi serat, protein, banyak vitamin & mineral yang baik untuk badan / Membantu menenangkan & tidur malam yang nyenyak / Menggunakan krimer bukan tenusu

Minuman bernutrisi Smart Coco A+ adalah fomulasi istimewa yang berpontensi untuk meningkatkan daya ingatan, konsentrasi minda, peredaran darah serta sebagai ajen antioksida. Ianya diadun dari bahan bahan makanan yang baik sebagai ubatan dan herba terpilih dan berkualiti seperti serbuk koko, vitamin, madu, malt & gingko biloba.

Sebenarnya, anak-anak kita telah dianugerahkan minda yang cergas, dan makanan tambahan seperti Gingko Biloba diperlukan untuk memaksimumkan potensinya. Kita selalu marahkan anak-anak kerana tidak membuat kerja rumah kerana beranggapan mereka malas . Tetapi kita sebagai ibubapa lupa untuk memberikan makanan tambahan untuk minda anak-anak terus cergas.

Ibubapa yang telah memberikan SmartCoco ini pada anak-anak mereka akan mendapati anak mereka ada menampakkan perbezaan seperti di sekolah anaknya lebih fokus dikelas berbandingkan sebelum ini yang suka main didalam kelas. Bagaimana mereka hendak memahami pelajaran yang diajarkan jika mereka bermain di dalam kelas. Bila mereka fokus di dalam kelas, sudah semestinya ia memudahkan mereka untuk membuat kerja rumah yang diberikan. Bacalah sendiri testimoni-testimoni menakjubkan yang kami terima dari pengguna SmartCoco yang berpuas hati dengan kesannya.

Cara pengambilannnya ialah dengan hanya satu sachet pada waktu pagi dan satu lagi pada sebelah petang untuk dua minggu pertama dan selepas itu barulah diambil satu sachet setiap pagi. Pengambilan dua sachet selama dua minggu pertama ialah untuk membugarkan (overhaul refresh) minda kanak-kanak itu.

Setelah diambil untuk beberapa hari kita akan mula nampak perbezaannya. Perbezaan lebih ketara akan dilihat apabila pengambilan berterusan. Namun begitu, kesannya berbeza-berbeza bagi setiap pengguna kerana ini adalah makanan tambahan dan bukan ubat. Berbeza dengan ubat contohnya paracetamol yang menghilangkan sakit kepala dalam masa sejam, tetapi hakikatnya ia cuma menahan sakit untuk jangkamasa tertentu saja. Namun, SmartCoco bertindak untuk jangka panjang. Ada pengguna melaporkan untuk beberapa hari pertama, anak mereka berasa mengantuk tetapi usah khuatir kerana dalam masa beberapa hari mereka akan kembali normal seperti biasa, malah lebih baik.


TESTIMONI

Salam, kami sekluarga mengamalkan produk Smart Coco A+ dan Jus Al-Khaira keberkesaannya amat membanggakan, tahniah setelah mencuba saya dan suami sepakat untuk menjadi stokis di negeri sabah.suami saya sebelum ini suka mengadu cepat letih dan berusaha untuk mencari makanan tambahan dan setelah mendengar iklannya di radio IKIM dia pun berusaha untuk mencuba. Anak sulung saya lelaki lambat bercakap dan menyebut perkataan susah untuk difahami, apabila mencuba Smart Coco A+ saya yang penat melayan dia bertanya itu dan ini. Anak kedua perempuan aktif umur setahun macam umur 3 tahun, seisi keluarga hairan apa yg dia buat amat advance, dan kulit pun jadi gebu terima kasih. – Puan Jamaliah, Kota Kinabalu

Saya seorang pelajar yang terlalu bergantung pada N**cafe untuk memastikan saya boleh belajar dengan segar di tengah malam. Tetapi setelah mencuba Smart Coco, saya berasa lebih segar serta lebih bertenaga. Saya sangat berterima kasih kepada ibu saya& Smart Coco yang cuba untuk mengubah tabiat minuman kafein saya. – Leena, Universiti Islam Antarabangsa

Alhamdulillah anak saya yang berumur 5 tahun sudah pandai mengaji dan membaca setelah minum dua kotak Smart Coco A+. – Puan Siti Rumzana, Sekincan

Saya mempunyai dua orang anak lelaki yang mempunyai tahap kecedasan minda yg agak lemah sehingga setiap kali peperiksaan sekolah mereka pasti membawa pulang keputusan yang sungguh mengecewakan namun kini semua telah berubah secara drastik, dimana sejak saya menyediakan Smart Coco A+ pada setiap pagi kedua-dua mereka telah memperoleh keputusan peperiksaan yang amat cemerlang dimana ke semua mata pelajaran terbaik dan kedudukan tempat pertama dalam kelas telah diraih oleh mereka. Selain dari itu mereka juga menjadi ringan tulang dan semakin berbudi bahasa. – Puan Norleeza, Wangsa Maju

Salam 1 Malaysia. Saya ingin berkongsi dengan semua berkenaan khasiat Smart Coco A+ ini. Saya mempunyai enam orang anak dan semuanya sedang menuntut dari Tahun 1 hinggalah Tingkatan 5 telah menggunakan produk ini secara berterusan. Tiga orang anak saya akan menghadapi peperiksaan UPSR, PMR dan SPM tahun ini. Sejak Ogos 2009 hingga kini menggunakannya, saya dapati kesan perubahan yang amat menakjubkan di mana anak-anak saya yang sebelum ini selalu menimbulkan masalah keluar malam, suka bermain, malas mengaji dan menyiapkan kerja rumah, sekarang ini tanpa disuruh mereka rajin mengulangkaji di rumah, bangun jam 4 pagi untuk mengulangkaji, solat berjamaah, cuci dan menggosok pakaian sekolah sendiri. Amat berdikari. – Puan Zaiyana, Pekan

Saya telah menggunakan Smart Coco A+ sejak bulan Ogos untuk anak saya menghadapi peperiksaan SPM. Sebelum ini dia selalu mengantuk di dalam kelas dan tidak faham ajaran guru, juga tidak fokus dlm pelajaran. Tapi setelah memgambil Smart Coco A+ ternyata ada perubahan. Masalahnya semakin pulih dan dia lebih yakin untuk menjawab soalan peperiksaan. Begitu juga dgn anak saya yang keempat menghadapi masalah tidak fokus dalam pelajaran myebabkan dia tidak dapat menjawab setiap soalan dgn tepat dan jitu. Saya usahakan dia ke tuisyen untuk tahun 3 ni(2010). ALHAMDULILLAH dia selalu bawa balik hadiah dari tuisyen kerana telah siapkan latihan dan menjawab soalan-soalan dari cikgu. Dan di sekolah dia telah menyiapkan tugas dan mudah dan di minta guru untuk mengajar kawan2 lain. Kami sekeluarga mengamalkannya dan telah mendapatkan kebaikannya, insyaAllah. – Puan Azilah, Kuala Terengganu

*****************************************************************

Tiada ulasan:

Catat Ulasan